26.1- Happy 66 birthday Barbara
עבודות האומנות שלה מושפעות ישירות מעולם הפרסום אותו היא מכירה טוב ולכן מממשת את הרעיון הראשוני של הפרסום:"רעיון אחד, מסר אחד". המסרים שלה הם בעיקר אודות כוחניות הפרסום, עולם הצריכה המוגזם ומיקום האשה בעולם בכלל ו"החפצתה בעולם הפרסום בפרט".
את רצונה היא משיגה בעזרת טכניקה שהפכה כבר ל"לוגו" שלה:
גזירי עיתון בשחור לבן ועליהם קוביות אדומות המכילות את הטקסט הנוקב בפונט לבן או שחור , תמיד באותו הפונט.
החיבור בין הטקסט לאימאג' לרוב יוצר דיסוננס שמעביר את המסר בצורה כוחנית כמעט כמו הפרסום שנגדו יוצאת.
לכבוד יום הולדתה יצרתי עבודה שמתבססת על עבודתה המפורסמת:"I shop therefore I am"
והמקור:
את רצונה היא משיגה בעזרת טכניקה שהפכה כבר ל"לוגו" שלה:
גזירי עיתון בשחור לבן ועליהם קוביות אדומות המכילות את הטקסט הנוקב בפונט לבן או שחור , תמיד באותו הפונט.
החיבור בין הטקסט לאימאג' לרוב יוצר דיסוננס שמעביר את המסר בצורה כוחנית כמעט כמו הפרסום שנגדו יוצאת.
לכבוד יום הולדתה יצרתי עבודה שמתבססת על עבודתה המפורסמת:"I shop therefore I am"
והמקור:
תוויות: עיצוב, צילום, קונספטואלי, artist-birthday
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה
הירשם תגובות לפרסום [Atom]
<< דף הבית